Geluk bij een ongeluk - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Geluk bij een ongeluk - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Geluk bij een ongeluk

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

28 Oktober 2013 | Canada, Kingsville

Zaterdag hadden we het idee om richting Windsor te rijden om daar naar een soort spookhuis te gaan. Onderweg had de truck er alleen geen zin meer in en bedacht dat het maar beter was om er mee te stoppen. Daar stonden we dan langs de weg. Gelukkig kwam onze baas ons na een belletje gelijk ophalen. Ook had hij gelijk een sleep wagen gebeld. Onder weg naar zijn huis kwam het te spraken dat hij eem mooie Corvette Z06 had. Voor iedereen, deze auto heeft 512 pk, een 7 liter V8 motor en zit op 3.9 seconden op de honderd km per uur. Eenmaal bij hem thuis liet hij deze zien en starten hij hem ook even. Toen mochten we beide nog even naarst hem in de auto zitten terwijl hij de motor op een mooi stukje even lekker liet brullen. Also het daana nog niet genoeg was vroeg hij ook nog even of we er niet even zelf een stukje in wilde rijden. Dit lieten we ons natuurlijk niet 2 keer vragen. Daar reden we dan. En eenmaal op de mooie stukje waar hij net ook even vol gas gaf hebben we om de beurt even het gaspedaal vol in getrapt wat zich uiten in een rug die in de stoel werd geperst, een heerlijk geluid en natuurlijk een mooie snelheid, HAHA. Dit was toch wel een hele mooie ervaring! Na deze mooie rit kregen we zijn truck mee zodat wel nog wel vervoer hadden.
Zaterdag avond zijn we begonnen met alle is te pakken voor de grote verhuizen naar de B&B meer in het centrum van Kingsville. Zondag ochtend hebben we gedag gezegd tegen onze buren: Barbara en Kirk. We hebben ze een mooie kaart gegeven met een mooie tekst erin. Ook hebben we ze een hanger met delftsblauwe klompjes gegeven. We hebben nog niet helemaal gedag gezegd want ze willen ons nog een keer mee nemen voor lunch voordat hun ook weer vertrekken naar de VS.
Daarna hebben zijn we richting de B&B gereden. Hier werden we vriendelijk ontvangen en werd ons het een en ander uitgelegd. Ons nieuwe huisje is een stuk groter. Ook hebben we nu 2 slaapkamers, een woonkamer en een grote keuken. Eenmaal ingetrokken in ons nieuwe huisje zijn we boodschappen gaan doen. Na het eten zijn we alsnog naar het spookhuis gereden. Dit was mooi gemaakt allemaal maar ons konden ze natuurlijk niet echt bang krijgen, haha. En toen was ons weekend al weer om. De tijd gaat hier snel wat natuurlijk alleen maar aangeeft hoe leuk we het hier wel niet hebben!

• 29 Oktober 2013 - 07:22

Astrid:

Veel nieuwe gebeurtenissen weer dit weekend :)
    En leuk dat jullie alsnog naar het Helloweenhuis konden gaan!

• 29 Oktober 2013 - 20:38

Arno:

Het blijft een mooi verhaal. Alleen wel raar dat je aan het lachen bent op de foto, als de truck wordt afgevoerd met de sleepwagen ;-)
    Stuur je volgende keer een paar foto's van de B&B waar je nu zit? En.... ik zit ook nog te wachten op een fot van een Racoon.
    groet , Pap

• 30 Oktober 2013 - 20:00

Patricia:

Daar hebben jullie lekker de ruimte! En mooi roze slaapkamer zeg :)