Nog een paar foto's van ons huisje - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Nog een paar foto's van ons huisje - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Nog een paar foto's van ons huisje

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

29 Oktober 2013 | Canada, Kingsville

Op verzoek van pap hier nog een paar foto's van ons nieuwe huisje. Haha nee ik was de camera vergeten in de truck die weg was gesleept dus kon vandaag pas wat foto's maken omdat Tina nog een aantal spullen uit de truck moest halen.
En pap die racoon komt nog, ik zal me ogen er voor openhouden!

• 30 Oktober 2013 - 10:28

Mausz:

Best huisie ook

• 30 Oktober 2013 - 13:57

Pascal:

ja is een best huisie voor met ze 2e, haha. en dan ben ik nog vergeten foto's te maken van de kelder. Niet dat je daar vaak komt maar we hebben hem wel XD

• 31 Oktober 2013 - 20:52

Arno:

Het ziet er prima uit. Vanaf de weg lijkt het wel een landgoed (a mansion). Volgens mij gaan jullie het hier wel volhouden lijkt mij zo.