Zijn we weer - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Zijn we weer - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Zijn we weer

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

10 December 2013 | Canada, Kingsville

Hallo iedereen! Het is weer een tijdje geleden maar hier is weer een klein verslagje over hoe het met ons gaat. Het gaat hier zeer goed en we hebben het nog steeds naar ons zin. De afgelopen weken hebben we niet heel veel beleeft maar hierbij nog een paar foto’s met wat we gezien en gedaan hebben. Groetjes!

• 10 December 2013 - 08:50

Patricia:

En smaakten de kruidnootjes? Leuk om weer een verslag te zien! Hoe was het om daar halloween te vieren? Was het groot? Hebben jullie veel kids aan de deur gehad?

• 10 December 2013 - 09:01

Inge:

Wat leuk dat Sint jouw een pakketje met Hollands lekkers heeft gestuurd, denk dat alles wel zal hebben gesmaakt!!

• 11 December 2013 - 09:02

Hanny:

Hoi Pascal
    Wat ontzettend leuk om elke keer te zien en te lezen wat een fantastisch avontuur jullie aan het beleven zijn. Dit is iets wat ze jullie nooit meer afpakken! De tijd gaat snel, dus geniet van elk moment wat je daar hebt...voordat je het weet zit je weer in je 'oude' kikkerlandje...
    Heel veel plezier verder...en ik blijf je volgen! xoxo

• 16 December 2013 - 12:09

Arno:

Hoi Pascal,
    die boom op de laatste foto is volgens mij door een bever omgeknaagd.

• 16 December 2013 - 16:29

Pascal:

Klopt! Er zitten hier wel wat bevers aan de hoeveelheid om geknaagde bomen te zien.