Weer een goed weekend - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Weer een goed weekend - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Weer een goed weekend

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

22 Oktober 2013 | Canada, Kingsville

Afgelopen weekend hadden we weer een andere truck als normaal. Dit weekend kregen we een wat oudere GMC. Ook dit is zo’n grote truck met een mooie V8 (benzine) en 300 PK onder de motorkap. Zaterdag hebben we eerst weer de nodige boodschappen gedaan. Daarna zijn we er weer op uit gegaan richting het noorden. We zijn naar een soort natuur park gegaan waar ze wat mooie blubber paden hadden. Verder was er hier niet heel veel te doen dus hebben we de auto maar even flink vies gemaakt. De volgende dag hebben we eerst lekker uitgeslapen. Daarna zijn we naar een dorpje gereden waar we al een paar keer doorheen gereden waren maar nooit hadden gedacht dat er wat te beleven was. Het dropje heten: Amherstburg. Hier zijn we ook naar een fort gereden, dit was helaas gesloten maar vanaf buiten af konden we gelukkig nog wel een paar mooie foto’s maken. Verder hebben we die dag nog een beetje ronden gereden en uiteindelijk moesten we de auto natuurlijk nog schoon maken.

• 25 Oktober 2013 - 20:01

Arno En Ingrid:

Hoi Pascal,
    Je het het verhaal vorig week wel verteld op skype , maar we wisten niet dat je erweer een leuk stukke van had gemaakt met foto's erbij. Leuke verrassing.
    Wat een raar gebouw dat fort Malden.
    Die eekhoorn heeft een kastanje in zijn bek? Deze eekhoorns zien er heel anders uit dan in Maleisie. Deze lijken iets meer op eekhoorns in Nederland hoewel die wat roder zijn denk ik.

• 25 Oktober 2013 - 20:14

Arno:

Hoi Pascal,
    Ik heb je verslag en ook de foto's weer voor Oma op Dropbox gezet.
    groet Papa