Thanksgiving weekend - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Thanksgiving weekend - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Thanksgiving weekend

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

16 Oktober 2013 | Canada, Kingsville

Af gelopen weekend hebben niet heel veel gedaan maar wat we gedaan hebben was wel erg leuk. Zaterdag hebben we eigenlijk alleen maar boodschappen gedaan. Zondag zijn we daarin tegen naar de “Mal” (een winkelcentrum) in Windsor geweest. Hier heb ik een mooie pet gekocht. Verder hebben we een beetje rond gelopen en nog een paar kleine dingetjes gekocht. Daarna zijn we naar het huis van een collega gegaan . Zij had ons uitgenodigd voor het Thanksgiving dineer bij haar thuis. Dit is een feestdag die hier in Canada en in de VS redelijk groot zijn. Ze had ook een deel van haar familie uitgenodigd. Dus we zaten daar gezellig met ongeveer 15 man te eten van de heerlijke kalkoen. Ook was er heerlijke ham, aardappelpuree en wat groente. Daarna hebben we ons nog even uitgeleefd met wat zeer hard schietende balletjes pistolen die een mooie plek op mijn arm hebben achter gelaten ;) Maandag waren we ook nog vrij maar hebben we niet veel meer gedaan dan lekker lang uitslapen en een was draaien. En toen moesten we weer aan het werk.

• 16 Oktober 2013 - 10:43

Piet Kos:

Goedemorgen Pascal,

Leuk verslag en foto's.
    En hoe smaakte de kalkoen volgens mij heeft je collega goed aar best gedaan (het zag op de foto gezellig uit) O ja, die balletjes pistolen mochten wij op een gegeven moment niet meer verkopen, was te gevaarlijk.

Pascal, tot skype en mails.

Opa.

• 16 Oktober 2013 - 21:29

Arno En Ingrid:

Wat een leuke foto's.
    Het verhaal had je ons natuurlijk van het weekend al verteld maar de foto's maken het compleet. Het eten zo aan die grote tafel ziet er best wel traditioneel uit, maar wel erg gezellig. Het lijkt mij een erg groot huis, echt Amerikaans/Canadees. Zowel te zien op de foto van buiten met die pistolen Paultjes op de voorgrond als de foto van binnen waar jullie aan het gamen zijn. Volgende keer moet je eens een foto sturen dat jullie aan het wassen zijn.
    Hej je nog een foto van je 'oorlogswond'
    groetjes Pap

• 18 Oktober 2013 - 16:42

Madelon:

Hoi Pascal,
    Eindelijk kom ik er nu achter via facebook, waar je zit en wat je doet.
    Zo te zien gaat het goed met je en van Oma heb ik gehoord dat je het goed naar je zin hebt.
    Hartstikke leuk hoor. Heel veel plezier nog. Tot volgende keer.
    Groetjes Madelon