The Niagara Falls - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu The Niagara Falls - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

The Niagara Falls

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

07 Oktober 2013 | Canada, Kingsville

Deze week hebben we weer flink wat mooie dingen beleefd! Woensdag aan het einde van de middag kwamen Ted en Astrid (de ouders van Sven) langs in Kingsville. We hebben toen lekker wat gegeten in Kingsville (hamburgers!). Die hadden ook nog wat spulletjes mee genomen vanuit Nederland, waaronder 3 mooie foto's lijstjes die pap en mam hadden mee gegeven. Donderdag hebben we Ted en Astrid het bedrijf en wat van de omgeving laten zien, ook zijn we naar Windsor gereden. Hier vandaan konden we weer mooi Detroit zien. Vrijdag zijn we op tijd (na een eerlijk ontbijt bij de B&B van Ted en Astrid) vertrokken richting de Niagara watervallen. Eerst hebben we nog een dorpje bezocht (Niagara on the lake) waar we nog even hebben rond gelopen. Daarna zijn we door gereden naar de Watervalle. Het was die dag heel erg mistig overal en aangezien het ook al een beetje donker begon te worden konden we de watervallen niet zo heel mooi zien liggen. De volgende dag was de mist gelukkig grotendeels weg getrokken en konden we de watervallen mooi zien. Daarna zijn we op een boot gestapt die door de mist van de grote waterval heen voer. Het leek hier net als of het keihard aan het regenen was. Ook hebben we een korte wandeling gemaakt langs de rivier waar het water wild doorheen stroomde. Daarna zijn hebben we nog een korte 4d film gezien over het ontstaan van de watervallen. Hierbij werden we weer lekker nat gemaakt voor het echte 4d effect. Daarna hebben we via een tunnel in het steen onder de waterval, achter de waterval kunnen kijken. Ook was er nog een plaats naast de waterval waar we konden kijken. Hierna hebben we nog lekker wat gegeten waarna we weer terug zijn gegaan naar het hotel. Zondag zijn we weer in de auto gestapt en zijn we terug gereden richting Kingsville. Onderweg zijn we ook nog even langs gegeaan bij de neef van Sven (Robby) die de komende maand hier aan het werk is. Bij aankomst in Kingsville hebben we lekker Chinees gegeten en hebben we er nog een gezellig avondje van gemaakt. Morgen moeten we weer lekker aan de slag op het werk, en 's avonds zullen we nog gezellig wat gaan eten en wat boodschappen doen met Ted en Astrid waarna we weer afscheid zullen moeten nemen.
Ted en Astrid, heel erg bedankt voor dit super mooie weekend, dit was iets wat we niet meer zullen vergeten!!!

• 07 Oktober 2013 - 15:07

Piet Kos:

Jongens,

Wat zien jullie en ons natuurlijk ook hoe fantastisch mooi land als Canada is. Ook leuk dat Sven z'n ouders bij jullie waren. Dit is TOCH GENIETEN!!!!!!!
    Pascal bedankt voor je schrijven aan mij en je volgers.

• 07 Oktober 2013 - 15:25

Ingrid:

Wel heel erg gaaf om dit zo te zien en mee te maken. Gelukkig dat de ouders van Sven maar zo gek zijn geweest om je mee te nemen, super!

• 08 Oktober 2013 - 05:23

Opa En Opa Van Paassen:

Wat een super weekend hebben jullie gehad met elkaar.!!! ××× van ons!

• 08 Oktober 2013 - 22:33

Arno:

Wat zijn die watervallen groot en groots. Wat een watergeweld. Erg mooie foto's, voroal die ene waar een vogel net zijn vleugels spreidt. De foto die je hebt gemaakt in die bolle spiegel is ook goed zeg. Moesten jullie wachten voro een lift of zoiets?
    Leuk dat jullie een goed weekend hebben gehad. Zal wel effe een beetje tegengevallen zijn om maandag weer aan het werk te gaan. Maar,.... gelukkig hebben jullie de foto's nog (haha).
    groetjes
    pap