Weer een mooie week - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Weer een mooie week - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Weer een mooie week

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

23 September 2013 | Canada, Kingsville

Deze week hebben we weer flink mogen tekenen op de computer. Tussen door hebben we ook nog de hal opgeruimd en heb ik zelf nog een paar advertentie borden op mogen ophalen.
En toen aan het einde van de werk week weekend! Met de truck :)
Zaterdag zijn we naar Londen gereden. Het was een leuke rit, de stad zelf zag er niet heel speciaal uit. na een ronde door de stad besloten we weer om terug te rijden richting Kingsville.
Zondag hebben we eerst lekker uitgeslapen. Daarna zijn we naar het transport museum geweest waar we vorige week te laat voor waren. Alleen was het vandaag helemaal niet open omdat er een rommelmarkt was met alleen maar echte rommel...
Verder hebben we nog de auto gewassen omdat we die wel een beetje vies hadden gemaakt tijdens onze rit naar Londen. Tja als je zo'n auto hebt en een mooi baggerweggetje ziet dan moet je dat weggetje gewoon even ontdekken.

• 23 September 2013 - 06:46

Astrid:

Wat heerlijk dat jullie in het weekend de truck van de zaak tot jullie beschikking hebben! (Met volle tank :))
    En geweldig die dingen die jullie tegenkomen tijdens jullie roadtrip Gaaf gezicht, al die CocaCola vrachtwagens bij elkaar. (Doet mij denken aan kerst, hmm, rare associatie eigenlijk, haha. Nu de lampjes nog...)
    En wat het museum betreft; 3x is scheepsrecht!!
    Maar ehhhhh, hoe hebben jullie die flesjes naar binnen 'gesmokkeld' als je onder de 21 bent? ;)
    PROOST en een fijne werkweek.
    We horen weer van elkaar!

• 23 September 2013 - 12:56

Patricia:

Leuk zo'n weekverslag! Als je nog souveniertjes voor ons mee wil nemen.... De Corvette is fantastisch :)

• 23 September 2013 - 16:51

Piet Kos:

Pascal en Sven,

ik geniet van jullie mooie reisverhalen.

• 30 September 2013 - 12:49

Opa En Oma Van Paassen:

Wat leuk het verslag te lezen over jullie ervaringen. Dat museum gaat vast wel een keer lukken.
    Ja auto"s hè, dat is wel wat voor jullie!
    Groetjes van ons.