Aangekomen in Canada deel 2 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Aangekomen in Canada deel 2 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Canada deel 2

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

07 September 2013 | Canada, Toronto

Na ongeveer 24 uur gereisd te hebben zijn we gister avond rond middernacht aangekomen in het motel. De reis was lang en vermoeiend. Naar het lange wachten was daar dan de trein. Nadat iedereen in gestapt en gecheckt was vertrok de trein. In deze trein hebben we zo’n 4 uur gezeten en toen we uitstapte stond daar Jake. Jake is de eigenaar van het bedrijf waar we stage lopen en hij kwam ons persoonlijk ophalen. Hij heeft ons afgezet bij ons motel in Kingsville. Dit was ook weer een rit van een uur. Onze kamer is niet heel groot en het is wel een beetje ouderwets maar het voldoet. Na een nachtje slapen gaan we zo met Jake wat van het dorp zien. Ook gaan we naar het bedrijf toe.

• 07 September 2013 - 17:54

Gert Jan En Ria Rozing:

Leuk dat we zo mee mogen genieten van jullie avonturen. Veel plezier he!

• 08 September 2013 - 00:29

Piet Kos:

Fijn dat jullie nu in Kingsville zijn en dat jullie door de eigenaar van het bedrijf het dorp / stad gaan bekijken.

• 09 September 2013 - 21:54

Arno En Ingrid:

Ik ben benieuwd hoe je eerste werkdag is bevallen. We lezen het morgen vast wel.