Aangekomen in Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Aangekomen in Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Canada

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

06 September 2013 | Canada, Toronto

Na maanden lang van allerlei dingen te hebben geregeld was het vandaag dan eindelijk zo ver. Sven en ik zitten nu in Canada voor stage de komende 5 maanden.

Vanmorgen om 9.35 zijn we de lucht in gegaan en na 7,5 uur om 11.00 (lokale tijd) zijn we geland op Toronto airport. Vanaf daar zijn we met een bus naar Toronto zelf gegaan. Hier moeten we helaas 5,5 uur wachten tot 19.05 voordat we met de trein naar Windsor kunnen gaan. Daar worden we opgehaald en naar het appartement gebracht met de auto. Maar voorlopig zitten we nu dus nog wel even in de Starbucks te genieten van een lekker cappuccino en het gratis internet ;)

• 06 September 2013 - 21:17

Piet Kos:

Wachten duurd altijd lang maar als dan op een gegeven moment in juliie's appartement zitten, dan is wachten alweer vergeten toch? en kunnen jullie voor de komende tijd settelen. Fijn dat je ons op deze manier op de hoogte willen houden.

• 06 September 2013 - 21:30

Buren:

Pascal geniet van deze mooie kans. We gaan je de aankomende tijd volgen

• 06 September 2013 - 22:53

Arno En Ingrid:

Wat zien we nou? Wat leuk dat je ook een 'reisverslag' bijhoudt. Hartstikke leuk. We hopen dat de bus en treinreis ook goed verloopt. We horen of lezen het wel.

• 07 September 2013 - 01:46

Rob:

Gaaf man
    Succes !!!

• 07 September 2013 - 20:49

Hans Brok:

Geweldig dat het is doorgegaan! Heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier.

• 09 Oktober 2013 - 16:44

Opa En Oma Van Paassen:

Wat hebben jullie een super weekend gehad.
    Ook mooi om te lezen... nu weer lekker aan het werk!