1ste 2 dagen zitten er al weer op. - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu 1ste 2 dagen zitten er al weer op. - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

1ste 2 dagen zitten er al weer op.

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

11 September 2013 | Canada, Kingsville

Dit weekend zouden we eigenlijk met Jake, Kingsville en het bedrijf gaan bekijken, dit werd hem helaas niet doordat er bij Jake plotseling iets tussen door kwam.
Maandag morgen zijn we vroeg ons bed uit gegaan (ongeveer 5.30uur) zodat we 6.15 uur de de deur uit konden voor de 45 min lopen. Zo waren we ongeveer 7 uur bij het bedrijf. Doordat Jake het hele weekend niet bereikbaar was, wisten we niet hoe laat we moesten beginnen en hebben we de gok genomen dat we om 7 uur wel op tijd zouden zijn. En dat waren we. Van af nu af aan worden we elke dag rond half 8 opgehaald door een medewerkster(Tina) zodat we in plaats van 45 min lopen maar 5 min in de auto hoeven te zitten.
Verder begon de dag wat rommelig maar na een tijdje konden we dan aan de slag en hebben we een leuke dag gehad. Ook hebben we nog een kijkje mogen nemen bij een project waar ze mee bezig waren.

Vanmorgen zijn we opgehaald door Tina en zijn we begonnen aan ons eerst echte project. Het is niet de leukste maar wel een belangrijke, we moeten namelijk een grote bestellijst maken voor de onderdelen van een toekomstig project. Hier zijn we heel de dag mee bezig geweest en nog is ie niet af.
Na werk heeft Tina ons afgezet bij de supermarkt. Alleen had ze 2 auto's bij het bedrijf staan en ze moeten allebei naar richten haar huis dus mochten wij met een auto achter haar aan rijden waarna ze ons dan zou afzetten. En mocht ze nou net een mooie Nissan 350 z (3,5 liter motor met 280 pk) hebben. Ik had de eer om deze boliden te besturen. Daarna heeft ze ons afgezet bij de supermarkt en hebben we wat inkopen gedaan waarna we terug zouden lopen. Helaas begaf het wieltje van de koffer van Sven het na nog geen 100 meter lopen, na dat het echt niet meer te doen was zijn we gestopt. Hier bood de vriend van de eigenaar van het restaurant waar we voor stonden, ons een lift aan en zijn we zo als nog thuis gekomen. Tja zo beleef je nog is wat op een dag zullen we dan maar zeggen!

• 11 September 2013 - 11:04

Piet Kos:

Wat fijn dat ik weer wat van jullie lees. 45 minuten lopen, tja nog even en jullie kunnen wel meedoen aan de avondvierdaagse. Ik krijg de indruk dat de mensen daar erg vriendelijk voor elkaar zijn (denk maar aan Sven zijn koffer). Is het een groot bedrijf waar jullie werken?

Jongens nog veel plezier en geniet maar van de omgeving.

• 11 September 2013 - 22:04

Arno:

Mooie belevenissen. Wat die auto betreft... Als je thuis komt wil je natuurlijk niet meer rijden in die suffe Mazda met slechts 140 PK zeker?
    Ik ben benieuwd wat jullie met de boodschappen gaan koken. Of hebben jullie alleen maar cola, chips, eieren en pizza gekocht?
    Succes

• 11 September 2013 - 23:16

Pascal Rozing:

nou opa het is niet heel groot bedrijf maar er werkt ongeveer 25 man en ik de mensen hier zijn zeker heel aardig en als ze iemand kunnen helpen doen ze dat graag dus dat was wel geluk hebben bij een ongeluk.

en pap die mazda is voor de begrippen hier net een kart en de nissan een soort boodschappen autoje. maar met toevallig met de laatste keer boodschappen doen hebben we zo'n beetje alleen maar frisdrank, snoep en brood omdat het in de aanbieding was. verder hebben we thuis ook hamburgers, aardappel en wat groente en fruit.
    ik heb trouwens ook een nieuw (canadees) mobiel nummer dus sms en bellen werkt voorlopig niet meer met me oude nummer, whatsapp is wel nog het zelfde nummer dus die doet het wel nog gewoon.
    groetjes!