Onze eerste toer dag - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Onze eerste toer dag - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Onze eerste toer dag

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

15 September 2013 | Canada, Kingsville

Vandaag hebben we voor het weekend een auto van de zaak gekregen. En niet zomaar een auto maar de dikke Ford F350 pick-up met een 6.4 liter V8.
Met de auto zijn we langs het Erie meer naar Windsor gereden om daar de stad te bekijken. Vanaf daar konden we ook aan de overkant van de rivier Ditriot (VS) zien.
Daarna zijn we door gereden naar Leamington. Daar hebben we ook nog even rond gekeken waarna we weer terug zijn gegaan richting huis.

• 15 September 2013 - 11:46

Gert Jan En Ria Rozing:

Jij hebt t wel naar je zin he , en zeker met dit soort auto's!! Dat is Amerika, groot, groter, GROOTST!

• 15 September 2013 - 11:47

Gert Jan En Ria Rozing:

En ja, ik weet dat je in Canada bent, maar de auto is Amerikaans, toch!?!!

• 15 September 2013 - 15:24

Inge:

wauw, wat een auto, dat maakt een toer tochtje extra leuk!

• 15 September 2013 - 20:28

Piet Kos:

Jongens, geniet maar van al het moois wat Canada bied.

• 16 September 2013 - 21:03

Arno:

Die auto is wel geheel erg gaaf. Bijna té groot. Ook mooi om Detroit aan de overkant te zien liggen. Een heel grote stad zo te zien met een indrukwekkende skyline. Op de eerste foto kunen we nog enet een stukje van het motel (d.w.z. het afdak) zien toch?

• 17 September 2013 - 02:25

Pascal Rozing:

Haha ja het is zeker een Amerikaan!
    En op de eerste kun je nog net het afdak zien ja, het is niet het mooiste motel maar het voldoet zeker!