Weer een aantal leuke/mooie dagen! - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Weer een aantal leuke/mooie dagen! - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Weer een aantal leuke/mooie dagen!

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

03 Januari 2014 | Canada, Kingsville

We hebben de afgelopen weken weer veel leuke dingen mogen mee maken. Ten eerste was kerst! Het was toch wel een gek gevoel om niet thuis te zijn met kerst en gezellig met de familie samen te komen. Maar gelukkig hebben we niet alleen gezeten met de kerst dagen. Kerstavond waren we uitgenodigd bij Tina (collega). Hier hebben we lekkere hapjes gegeten en lekker een paar biertjes gedronken. Het was een heel gezellige avond.
De volgende ochtend op de 1ste kerst dag waren we uitgenodigd bij Margaret (ook een collega van ons). Hier hebben we een heerlijk uitgebreid ontbijt gehad met onder andere wafels, bacon en ei. We konden helaas niet te lang blijven omdat we voor de lunch uitgenodigd waren bij de vader van onze baas. Hier hebben we heerlijk geluncht met kalkoen en andere lekkernijen. Hier zijn we nog een tijd gebleven en we hebben nog gezellig wat spelletjes gespeeld met de familie.
Wij hadden trouwens voor de kerst nog lekker was sneeuw gehad, dus wij hadden hier een echte witte kerst!.

En toen kwam het nieuwe jaar er al weer bijna aan! 30 december werden we opgepikt door Janice en haar man en dochter. Samen met hun zijn we naar de Niagara falls gereden. Zij had voor ons ook een mooie hotel kamer geregeld vlak bij de falls. Het was super gaaf om weer terug te zijn. Helemaal omdat het weer nu zo verschillend was als een paar maanden geleden. Nu lag er redelijk wat sneeuw (ik gok ongeveer 10 cm) en was het -10. Lekker koud dus! Maar door de kou was het er wel heel prachtig! Alle waterdamp die van de falls afkomt zorgt voor een schitterende ijslaag om de voorwerpen waar het tegen aan komt. Op new years eve was er nog een leuk concert waar een aantal mesen speelde die wij niet konden maar 1 naam konden wij wel: Demi Lovato. Niet echt van muziek maar alleen van naam. Zij was zong vlak voor en nog een paar nummers na 12 uur. Om 12 uur was het er wat vuurwerk, niet al te veel als je het vergelijkt met Nederland. Maar het was zeker gezellig! Wat ons opviel was dat ze hier niet zo heel veel doen om het nieuwe jaar in te luiden. Maar dat nam niet weg dat dit weer een super moment was uit ons Canada avontuur! 1 januari zijn we weer naar huis gereden waar ons weer was sneeuw te wachten stond! Er ligt hier nu weer ongeveer 18cm!

Iedereen nog een gelukkig nieuwe jaar en geniet nog van deze prachtige plaatjes van de Niagara falls! Groetjes!

• 03 Januari 2014 - 07:04

Ria:

wow, geweldig zeg die watervallen. En weer leuke foto's! Maar, als ik hier de berichten over sneeuw in Amerika en Canada lees, ben ik niet echt jaloers op je. Volgens mij krijg je nog veel meer sneeuw en kou, dus doe maar voorzichtig. Nog heel veel plezier, ook in Ottowa, en tot februari.

• 03 Januari 2014 - 09:14

Inge:

Moet toch echt heel bijzonder zijn om zo de feestdagen te vieren, echt gaaf!

• 03 Januari 2014 - 10:50

Piet Kos:

Ik heb wel aan je gedacht tijdens de feestdagen van 2013. Zelfs op nieuwjaarsdag nog gesproken via skype. Wat hebben jij en Sven toch fantastische mensen om jullie heen. Wens jullie de komende tijd nog veel plezier en over niet al te lange tijd zien wij elkaar weer. Doei!!!!!

• 03 Januari 2014 - 17:39

Arno:

De foto's zien er erg goed uit (ook dei van Sven trouwens). Toch wel heel gaaf om dat mee te maken. Er waren zo te zien geen boten op het water bij de waterval?
    groet, Pap

• 04 Januari 2014 - 15:10

Ton De Kok:

Mooi foto's hoor Pascal! De watervallen blijven toch altijd indrukwekkend en ze zijn ieder seizoen weer anders.