Wat een leuk weekend! - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu Wat een leuk weekend! - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pascal Rozing - WaarBenJij.nu

Wat een leuk weekend!

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

05 November 2013 | Canada, Kingsville

Dit weekend zijn we zaterdag afgereisd naar Dundas. Dit was ongeveer 3 uur rijden. De reden dat we deze kant zijn opgegaan was omdat we afgesproken hadden met Ton en Jan-Willem (vrienden van mijn ouders). Zij wonen al weer een aantal jaar in Canada. Ton heeft een B&B opgericht: The Homestead 1867 (voor als mensen in de buurt zijn is dit een echt aanrader om er te verblijven!) Toen we aankwamen hebben we eerst even bijgepraat, de laatste keer dat ik ze gezien had was denk ik ongeveer 6 jaar geleden. Ook hebben we toen hun lieve hond Brodie ontmoet. Wat een prachtig mooi beest is dat.
Daarna zijn we richting de bowlingbaan gegaan waar we lekker wat kegels hebben omgegooid.
Daarna zijn we doorgegaan naar een restaurant waar we echt super lekker hebben gegeten. We hadden onder andere lekkere spareribs en biefstuk. Toen we uitgegeten waren hebben we nog lekker wat gedronken tijdens het poelen. Na een aantal rondes zijn we weer richting huis gegaan waar we lekker ons mooie bed in gedoken zijn. Na deze heerlijke nacht stond er die ochtend een heerlijk ontbijt klaar waar we met ze 4e van genoten hebben! Toen hebben we een mooie wandeling gemaakt met een aantal prachtige uitzicht punten met onder andere een mooie waterval. Na deze wandeling hebben we weer genoten van een heerlijke lunch met allerlei salade, soep en fruit. Eenmaal weer bij de B&B hebben we nog wat gedronken en hebben we afscheid genomen. Toen zaten we alweer in de auto richting huis, wat is dit weekend toch weer snel gegaan!
Ton en Jan –Willem, heel erg bedankt voor dit super weekend! We vonden het erg gezellig en we hebben er heel erg van genoten, bedankt!!!

• 05 November 2013 - 04:57

Ton De Kok:

Wat leuk om je verslag te lezen Pascal. Fijn dat jullie er van genoten hebben. Ik zal je nog een paar foto's toesturen die wij genomen hebben. Groeten en wie weet tot een volgende keer!

• 05 November 2013 - 09:22

Piet Kos:

Pascal

Wat een verslag en foto's ook deze keer weer. Geweldig!!!
    Met veel plezier geniet ik van je schrijf kunst.

• 05 November 2013 - 20:00

Arno:

Weer mooie foto's. Die waterval is nog een flinke. Leuk dat het weekend zo goed bevallen is.Het huis van Ton en Jan-Willem herinner ik mij nog van eerdere foto's die Ton destijds waarschijnlijk op zijn Canadawebsite had gezet.
    Het viel vast wel even tegen om afgelopen maandag weer aan het werk te moeten.